Followers

Friday, 13 January 2012

Mangga Kunci Cinta

assalamualaikum


COLOGNE, Jerman - Ribuan mangga kunci yang diletakkan pada pagar sebuah jambatan kereta api di Rhine, Cologne kelmarin.

Mangga itu diletakkan oleh pasangan kekasih di Jerman.

Menurut agensi berita AP, pasangan itu akan mengunci mangga tersebut manakala kuncinya dibuang ke dalam Sungai Rhine.

Mangga itu turut ditulis perkataan cinta dan dilukis dengan gambar hati. - KOSMO

Hebat betul derang ni, mcm² nak dibuatnya supaya menjadi satu tarikan dunia hehehe.. Korang yang tengah bercinta tu, xnak ke buat camtu jg. Jangan letak kat pagar rumah orang pula. Katanya korang pergi santau pulak LOL..

4 Bunny Comey:

Lelaki Ini said... Reply Comment

napa kat msia tak dewk cmniee?

Papa PUSS said... Reply Comment

| @LI | Sebab kat Malaysia semua benda dan kawasan nak dijaga dgn bersih kann..

khairul said... Reply Comment

mcm2 ragam org bercinta kan

Papa PUSS said... Reply Comment

| @Khairul | A'ah mcm² ragam orang bercinta ni.. Tak tahu la ragam org bercerai camne lak hahaha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...