Followers

Wednesday 14 December 2011

| PEMILIHAN SANGKAR SI COMEL |

Si Comel kini dah hampir nak berjumpa dengan ANDA tapi terlupa. Kena cari keperluan si comel ini pula, bukankah? Jadi mari dekat kita lihat, keperluan apakah yang perlu ada untuk memberikan keselesaan pada si comel ANDA. Jangan dah mengeluh sebab banyak keperluan yang perlu ada. Tetapi si comel kita ni perlukan juga keperluan utk mereka. Jadi jom kita teropong apa yang ada :-


  • Bekas Makanan & Minuman
  • Sangkar Arnab
  • Sikat/Berus 
  • Makanan (pellet)
  • Hay (daun kering)

Tetapi saya tidak mahu menerangkan kesemua secara terperinci (details). Saya akan menerangkan sedikit tentang keperluan yang perlu ada pada SANGKAR. Walaupun orang kata mudah sahaja. Pergi PetShop tengok yang murah, rasa kesesuaian si comel duduk ok kita beli saja la. Jangan macam itu, sebab itu kita dah perkatakan dari entri yang perlu dikaji. Si Comel kita pun nak hidup dalam keadaan bebas dan selesa. Bukan begitu pencinta si comel?! Hehe.. Okay mari kita lihat bagaimana rupa sangkar yang ANDA mahukan untuk Si Comel.

Jenis 6304 :-


- Size : 24"x17'x20"tinggi(2 kaki)
- Boleh dilipat, senang dibawa kemana-mana
Code 6304


Jenis 6355N :-



- SIZE: 30"X20"X23"(H)
- Boleh dilipat
- Mempunyai dua(2) pintu (tepi depan dan kanan)
- Beroda mudah nak menggerakkan sangkar kemana-mana


Jenis 6306:-


- SIZE: 36"(L)x 20"(W)x 23"(H)
- Mempunyai dua(2) pintu, Atas dan Depan
- Boleh dilipat



Jenis SA48 :-



- SIZE: 48"L 27 1/2"W 31"H
- Lebih besar dan boleh memuatkan 4/5 ekor bunny/si comel ANDA
- Boleh dilipat untuk dibawa kemana-mana



Jadi inilah serba sedikit tentang sangkar untuk si comel anda. Fikirkan terbaik untuk si comel, ada yang murah tetapi sesuai dan selesa dengan mereka. Jadi jika inginkan lebih maklumat tentang harga atau sebaliknya. Boleh hubungi Papa PUSS 010-4344396 ataupun masuk dalam laman www.mudah.my. Semoga berjumpa lagi si comel ANDA.



0 Bunny Comey:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...