Followers

Tuesday, 27 December 2011

Arnab Yang 18SX

assalamualaikum..

Aduh pepetang macamni, saje Papa nak kasi panaskan lagi cuaca. Nasib baiklah arnab Papa and cat Papa si PUSS tu masih kecil. Kalau dah besar, macam ni ke gayanya? Aduh kalau boleh tidak mahulah.. Nanti apakah baka yang bakal keluar haha..



Katanya gonna eat.. Muka dah habis stim tak tahu lak ahakz.. #Ooops Papa terlebih pula..
vvvvv
vvvv
vvv
vv
v





Ceh memang dah berhasil anak rupanya.. Bertuah punya rabbit haha...See ar... :D

12 Bunny Comey:

Qhaifa Nur said... Reply Comment

tetap comel..

Papa PUSS said... Reply Comment

| @Qhaifa | haha mmg comel..;)

Zul & Azizi Boarding Pets said... Reply Comment

petang2 mcm ni sempat lagi Papa PUSS buat lawak ye.. :-)..dah ok ke Papa PUSS ni?

ieda said... Reply Comment

salam kenal dari akak ..
ekekek cute je .. memang 18sx :)

Papa PUSS said... Reply Comment

| @ZABP | Biasala..

Muhd Aqmar said... Reply Comment

haha, cinta tak mengenal rupa :D

Papa PUSS said... Reply Comment

| @ieda | kak salam kenal jg..;)

Papa PUSS said... Reply Comment

| @aqmar | haha giteww xkenal rupa..::D

Honey Kumicky said... Reply Comment

rasa mc nak tukul pale sdri...heehee...

Nurul ain said... Reply Comment

comelll !!!! :)

Papa PUSS said... Reply Comment

| @honey | hah? nak tukul kepala sendiri kenapa hehe..

Papa PUSS said... Reply Comment

| @ain | hehe comey..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...