Followers

Wednesday, 28 December 2011

Arnab Seperti Manusia


assalamualaikum..

Apakah? Arnab seperti manusia? huih keajaiban alam ke ni? Itulah yang dipersoalkan sekarang ni kann semua. Takdelah ini bukan keajaiban alam yang telah berlaku. Ini satu kenyataan yang memang berlaku kehkeh. Aduh Papa PUSS ni suka putar belit lah. Show ajelah, yelah yelah.. Papa nak gurau sikit je pun xboleh. Ini papa tunjukkan kepada semua akan kejadiannya.



Siapa reti buat macam ini??!

Eleh ngat manusia je boleh buat. Saya pun pandai tiru korang ye.. LOL..

16 Bunny Comey:

Miss Nadya said... Reply Comment

hehe..macam2..:)

http://miss-nadya.blogspot.com/2011/12/30-wordless-wednesday-miss-nadya-punyer.html

NoorHafiy Budax Lanun said... Reply Comment

Assalam... lanun datang menerjah sini... huhuhu...

Papa PUSS said... Reply Comment

| @Nadya | kehkeh mcm2 erk..

Papa PUSS said... Reply Comment

| @NH | wsalam..
lanun pon reti bagi salam..
bertuah betul hehe

mekjangok said... Reply Comment

hahahah..siut jer entri kali nie..

Papa PUSS said... Reply Comment

| @Mek | Haha siot ke?
bukan sweet ke haha..

slumberdek said... Reply Comment

masa kecil dulu time elektrik tak der suka main dengan bayang bayang cam ni.

mizz.miza said... Reply Comment

hahahaaa...lama dah tak buat tangan belit2 cam skolah dolu2 ^______^

Teenager Housemaid said... Reply Comment

hahaha..
comel pulak tengok kartun arnab tu..:)))

khairul said... Reply Comment

bayang2 pon leh jadi arnab..hebat2

Papa PUSS said... Reply Comment

| @Slumber | hehe yeke?
sebab guna pelita punya cahaya ek.

Papa PUSS said... Reply Comment

| @miza | zaman sekolah
mmg suka sbb kita xde benda nak
buat haha...

Papa PUSS said... Reply Comment

| Teenage | haha arnab ni kartoon ke @ real mmg comel sangat2zx..

Papa PUSS said... Reply Comment

| @Khairul | Eh mmg lama dah benda2 ni hehe...

Zul & Azizi Boarding Pets said... Reply Comment

Arnah giler bayang-bayang...hahahahaha...ingatkan anjing je yang giler kan bayang2nya...rupanya ada lagi haiwan yang giler bayang-bayang...kalau manusia giler bayang apa jadi yek???

Papa PUSS said... Reply Comment

| @ZABP | haha biasalaa.. Derang kan dah pandai.. seperti kucing jg.. ;)

kalau manusia giler byg tu membawa kepada sikap kemurungan la nti..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...