Followers

Friday, 25 November 2011

| SUKA DENGAN MY ST |

Hai semua. Macamane dengan pet masing2? Hope derang sehat la ea. Apezs just wanna share dengan semua about my bunny.. Si ST singkatan kepada Stranger.. Dia ni memang manja sangat2. Setiap kali kalau buka pintu bilik mesti nak main dalam bilik. Kalau waktu apezs nak tido pon sama, lompat naik atas katil nak tido sekali.

Bila kawan-kawan datang kerumah pula, ST ni cerewet sikit dengan manusia. Dia akan memilih orang yang dia ase selesa. Jika dia xselesa dengan orang tu, dia pasti akan gigit2 even sedikit je luka. So agak bahaya tahu.. Watch out ea haha.. Mari tengok apezs letakkan satu picture yg dimana ST ni suka pada orang tu.

comel la konon tu ngee :-

Tapi segalanya sudah tinggal kenangan sahaja. #Eh dia belum pergi meninggalkan apezs la. Dia sekarang berada di kampung dan dijaga oleh adik apezs yg bongsu. ST dah ditukar namanya kerana adik dan ibu xreti nak sebut haha.. Nama ST kini Putera.. Kini dah manja dengan adik pula, kata ibu ST dah ada teman hidup dan bakal ada anaknye.. Semoga ST bahagia daddy doakan.. (",)




7 Bunny Comey:

Siti Safiyyah said... Reply Comment

hai apezs.. ;) buka blog baru utk pet pulak? comel arnab tu.. tapi ss fobia nak pegang. camne ek? T__T

segalanya kini online said... Reply Comment

| SS | Hye SS.. Lorh kenapa fobia nak pegang nie? alor laaa pegang jugaaa.. SS chat melalui email nak.. ngeee.. bunnypet69@gmail.com

Zazly Suffyan said... Reply Comment

Wah,model dia...hehe

Zazly Suffyan said... Reply Comment

Wah,model dia..hehehe...

Papa PUSS said... Reply Comment

| ZD | Well biasalaa kan.. ahakz..

Mohd Khairi Khadzir said... Reply Comment

nmpk comel je rabbit tu ... huhu mcm tuannye haha

Papa PUSS said... Reply Comment

| @Khairi | Hehe.. terima kasih..;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...