Followers

Friday 25 November 2011

| SALAM PERNIAGAAN |

Salam pengenalan kepada semua rakan kunjungan. Blog ini telah diadakan utk memberikan/berkongsi/berfestitasi dengan semua dalam berkaitan dunia haiwan peliharaan. Seperti sedia tahu blog ini ingin mengetengahkan haiwan peliharaan yg aksotik seperti arnab.


Blog ini juga adalah lebih diketengahkan berkaitan dengan perniagaan kecil-kecilan saya berkaitan dengan arnab. Jika ada yang berminat nak membela atau sebaliknya boleh sahaja menghubugi saya. Dengan seikhlas hati saya akan berkongsi dan bersama-sama dengan anda semua. Perniagaan ini masih baru jadi memohon juga kerjasama dan prihatin anda semua. 


Jika ada kemusykilan boleh sahaja hubungi saya melalui email mahupun follow the fanpage saya. Email : bunnypet69@gmail.com and fanpage : apezs petshop online.

0 Bunny Comey:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...