Followers

Monday, 2 January 2012

Arnab Tahun Baru

assalamualaikum

Hehe jangan salah faham, bukan arnab Papa ni sambut tahun baru 2012 ye. Tetapi semalam pelanggan baru beli 3 pasang arnab untuk dibuat hadiah kepada orang. Itu yang sebenarnya, jangan marah ye hehe. Tetapi memang la ada untung ada ruginya.

Kes semalam, abg ni nak 3 pasang arnab. Jadi Papa pun dah sediakan arnab yang dia mahukan. Tapi sayang, Papa xde rezeki utk menjualkan ke 3pasang tersebut. Salah seekor jantan mati mungkin kerana stress pada cuaca semalam yang agak panas. Jadi Papa kena redha dan bersyukur.

Ini pelanggan Awal Tahun 2012 Papa

Takut la Papa...


"nyomelnyee.."


Hehe dia syukee kite... :D

10 Bunny Comey:

wahida said... Reply Comment

kesian arnab tu mati sbb cuaca panas...

d_LA said... Reply Comment

mcm jinak je rabbit tu..biasanya rabbit ni aktif, ssh nk dok dekat dia..comel rabbit tu..pelanggan papa tu pun comel

Papa PUSS said... Reply Comment

| @kak wahida | a'ah betul tu... kesian sgt arnab tu.. rasa mcm nak kena buat rumah setinggan yg ada aircond jelah utk derang haha

Papa PUSS said... Reply Comment

| @D-LA | Arnab yang saya jual mmg jinak. Sbb ini arnab peliharaan bukan yang liar hehe.. thanks arnab2 dan baby tu pon mmg comel hehe..;)

NoorHafiy Budax Lanun said... Reply Comment

Assalam,kesian dngan arnab yng mati tu.... huhuhu... apa2 pun semoga perniagaan papa PUSS berjaya... hehehe

Qhaifa Nur said... Reply Comment

anak2 dah kemaruk nak bela arnab..macamana ni...

Papa PUSS said... Reply Comment

| @Hafiy | Terima kasih atas doa itu hafiy.. Insyallah.. Itulah kesian dia..

Papa PUSS said... Reply Comment

| @Qhaifa | ape lagi call la Papa.. Beli sepasang hehe..

Suhami Ahmad said... Reply Comment

hihi...nanti atok dah duk umah sewa sendiri, atok nak bolo =)

Papa PUSS said... Reply Comment

| @suhaimi | bola jgn idok ye..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...