Followers

Tuesday, 10 January 2012

Arnab Pakai Skirt

assalamualaikum..

Lama Papa tak hupdate blog kan? Ini sebab Papa teramat sibuk dengan event besar. Balik je dah terasa penat, nak pegang lappy pon dah xterdaya. Jadi Papa minta maaf kepada yang datang melawat ke blog Papa. Mari kita bergembira menceriakan hati kita dikala petang.

Lawak Arnab G Sekolah :


Shena : Ibu tadi di sekolah kan, kawan-kawan Shena suka jatuhkan pensil, pemadam dan banyak lagi benda-benda ke bawah meja Shena.

Ibu Shena : Mereka mesti nak melihat seluar dalam kamu la tu. Kecil-kecil dah pandai dan gatai macam orang dewasa. Mana dibelajar tu.

Shena : Iyeke Ibu??... Wah nasib baiklah Shena tak pakai seluar dalam ke sekolah hari ini, jadi kawan-kawan Shena tak dapat la tengok seluar dalam Shena kan mak...

Ibu Shena : #@$%*&&!!$##@...

SEMOGA BERJUMPA LAGI SI COMEL
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...