Followers

Thursday 15 December 2011

Saya Mahu Novel Ombak Rindu dari Eyriqazz.Com


Novel Ombak Rindu Edisi Terbaru


 Saya Mahu Novel Ombak Rindu dari Eyriqazz.Com

Wahai tuan tanah tuan kedaun. Saya teringin nak memiliki novel ni. Kalaulah rezeki saya, bertuah badan bertuah la nasib. Saya ni suka membaca novel kisah cintan cintun cinta ni. Se Ombak Alam Se Ombak Rindu.. Ngeeee...


  • Entri kegemaran saya di Eyriqazz.Com adalah Koleksi Cerita Seks Aku dan Hanis Zalikha kerana perasaan ingin tahu kisah 'dalam selimut' itu selepas melihat tajuknya sahaja. Tetapi ternyata, daun pinang ku sangkakan daun kelapa pandan jauh ke tengah. Beria membaca tetapi lain ceritanya. Ternyata juga padan pula bila digandingkan bersama huhu...

SEMOGA BERTEMU SI COMEL ANDA LAGI!!



0 Bunny Comey:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...