Followers

Monday 19 December 2011

Jom Follow Dia




Salam
Walaupun saya baru juga didalam dunia blog Apezs Shop Online ni, sebenarnya saya ada dlm blog yang lain. Tetapi saya hanya mampu memberikan perhatian kepada blog yang baru ini, blog yg sebelum ini telah di hack. Tapi entri kali ini bukan berkaitan tentang diri saya. Walaupun entri kali ini lari dari formulasi blog saya. Saya hanya ingin memeriahkan blog kawan² yang lain.

Blog ini kan awesome, sepertinya kita boleh mengenali orang lain dengan cara memeriahkan lagi blog² mereka. Sambil BW tadi saya melihat satu blog yang telah follow En Ben, dalam satu klik terus ke blog tersebut. Entrinya tak pernah putus, sehari boleh masuk dalam 2-4. Nak tahu pulak tentang follower ke? Kalau nak tahu pergi la klik ke blog dia. Jangan pula terperanjat ea, dgn camtu pun ramai juga yang dtg stalker blog dia.

Nah klik la --> Ombin Suka Jalan



0 Bunny Comey:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...